

Feature Bundel Plan
Resellers kunnen Feature Bundels aanmaken, bekijken, bewerken en verwijderen via het tabblad Facturatie in het Reseller paneel.
Feature Bundel-plannen kunnen via de Bedrijfsinstellingen in het Resellerpaneel worden toegewezen aan een specifieke organisatie. Het komt zelden voor dat elk bedrijf een eigen, op maat gemaakte Feature Bundel heeft. In plaats daarvan maken Resellers veelvuldig gebruik van de functie ‘Bundel plan uitzonderingen’ in de Bedrijfsinstellingen, waarmee ze specifieke functionele beperkingen kunnen aanpassen door uitzonderingen in te stellen op het toegewezen Feature Bundle-plan.
Met Feature Bundel kun je bepalen welke functionaliteiten deel uitmaken van het abonnement van de klant, door limieten in te stellen voor bijvoorbeeld belplannen, gebruikers, toestellen, enz. Als een klant een functionaliteit toevoegt die niet in het abonnement is opgenomen of het ingestelde limiet overschrijdt, verschijnt er een waarschuwingsbericht (gele popup). Daarnaast wordt er een e-mailnotificatie gestuurd naar de administratief contactpersoon van het bedrijf.

Bij het bewerken van een Feature Bundel is het mogelijk om de tekst van het waarschuwingsbericht aan te passen. Deze aangepaste tekst kan ook worden ingesteld als standaardtekst voor e-mailnotificaties.
Tot nu toe zijn de volgende items opgenomen in de Feature Bundel:
Belplannen, Mailboxen, Wachtrijen, Faxboxen, IVR's, Tijdcondities, Gebruikers, Apparaten (SIP-accounts), Trunks, Gespreksopname (dagen), Gespreksopname (gebruikers), Gelijktijdige trunk-gesprekken, Qaller Plus, Operatorconsoles, Hotdesking, Realtime API, Versleutelde gesprekken, Webgesprekken.
Met uitzondering van Gespreksopname en Versleutelde gesprekken ondersteunen alle velden maximaal 4 cijfers (maximum = 9999).
Voor gespreksopname en versleutelde gesprekken gelden respectievelijk de volgende opties:


Voorbeeld van een gradatiesysteem met Feature Bundels